BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

" LOV OR LOVE "

AQEEM : LOV YOUU SAYANGG .

FYRAA : TRY BUKA KAMUS , ' LOV ' TU APAA ? , TAK ADAA MAKSUD KAN . HAHA , SAYANG DAH FAHAM .

AQEEM : SAYA ABDUL HAKIM BIN AHMAD AKAN BERJANJI MANYAYANGI , MENJAGA DAN MENYINTAI FILZAH AYU LATIFAH BINTI ABD. RAZAK SEHINGGA AKHIR HAYAT SAYA .

FYRAA : HAA . JANJI ?!

AQEEM : JANJI SAYANGG . SAYA MENYINTAI AWAK SELAGI HAYAT DIKANDUNG BADAN . NI LAST TEXT . NANTI BIE TOPUP , BIE TEXT . LOVE YOUU .

FYRAA : LOVE YOUU TOO .

About Me

My photo
Malaysia
saya 7teen , tua kann ? hee :) ♥♥ tak sombong ,, tak tahu malu ,, tak pernah puas dengan duniawi **tak sedar diri :D . payah kann ?

Monday, July 18, 2011

bila dia buka topik PLKN :(



bie , kenapa awak selalu buat saya macam ni ? hrm , tahu takk ? saya sedih bila tiba tiba awak buka erita yangg awak nak pergi PLKN . bie tahu kan saya tak boleh jauh dari awak ? bie ,, tak berhenti air mata saya tauu . sampai bengkak mata ni . 

( DALAM BILIK )

'' Bie , kenapa dengar lagu ni ( aisheteru ) ? '' . tapi ,, bie terus tukar lagu lain kann . kenapa ? bie sebak ? bie rindu saya ke ? hee :) best nyaa ada orangg rindu . 


'' Bie ,, kenapa tukar lagu lain ? yelahh kann ,, sekarangg dah tak boleh tegur ,, terus tukar lagu lainn . '' .


'' Lagu ni sedih . bila bie pergi PLKN nanti ,, Sayang dengar lagu ni tauu kalau rindu Bie . '' .


Ya Allah , tiba tiba air mata saya jatuh .


'' Sayang ,, janji dengan bie . ''


'' Janji apa bie ? ''


'' Jangan nangis lagi ''


'' Kenapa ? ''


'' Kalau awak nangis , ibarat awak sedih dengan hubungan kita ''

Bie ,, memang sayangg sedih dengan hubungan kita . bie tahu takk ? semua ni tak adil . bie ,, apa perasaan bie kalau saya kena PLKN tapi bie tak kena ? bie nak lepas kan saya ke ? saya takk kan percaya kan bie kalau bie pergi sana . bie , saya akan rindu awak :( . siapa nak dengar cerita karut saya tiap tiap malam yang merepek repek tu ? siapa nak ketawa bahak bahak dengan saya ? siapa nak pujuk bila saya nangis ? siapa nak kuat kan semangat saya bilaa saya down ? siapa nak jaga saya bila saya sakit ? siapa nak bagi saya makan bila saya lapar tengah tengah malam ? siapa nak bawa saya berjalan tiap tiap petang ? orang lain tak boleh buat macam tu . awak sorang je bie .

bie ,, I LOVE YOUU